Чому реальний електричний запас ходу часто нижчий, ніж зазначено?
Електричний запас ходу варіює залежно від індивідуального стилю руху, профілю відрізку шляху та умов середовища. Ви їдете на електроприводі довше, якщо їдете завбачливо з допомогою асистента ECO та використовуєте рекуперацію або функцію руху накатом. Побічні споживачі, такі як підігрів сидінь або кондиціонер, також впливають на запас ходу.
У чому різниця між технологіями заряджання змінного та постійного струму?
В принципі, батареї електрифікованих автомобілів можна заряджати лише постійним струмом (DC). Проте усі побутові розетки, настінний зарядний модуль Mercedes-Benz, innogy eBox professional та більшість громадських зарядних станцій постачають змінний струм (AC) так само, як «силові розетки». Щоб заряджання було можливе, у автомобілі вбудований зарядний пристрій – випрямляч. Він перетворює змінний струм у необхідний постійний. При цьому можлива потужність заряджання від 2,3 кВт до 7,4 кВт – залежно від зарядного пристрою.
Наскільки екологічними є насправді електромобілі?
Те, наскільки екологічно насправді використовується автомобіль, сильно залежить від вашого стилю руху та способу заряджання. При цьому зокрема має значення, яким струмом ви заряджаєте, тобто чи фактично використовується «зелений» струм чи мікс енергоносіїв. Багато зарядних станцій загального користування забезпечуються «зеленим» струмом, і також для приватних домогосподарств угоду про «зелений» струм часто можна укласти всього кількома натисканнями кнопки миші.